Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Barbora Klánová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma