Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády
(Vojtěch Viktorin)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpcj1/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Color Vision Deficiency in Digital Games
(Vojtěch Juránek)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tyg2h/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
(Sabina Anežka Králová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xpwwk/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
(Alice Hůlová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85242 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
(Daniel Švancara)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xetmf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády
(Vojtěch Viktorin)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpcj1/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády
(Vojtěch Viktorin)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpcj1/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Videoherní hudba a nostalgie pohledem českých hráčů
(Barbora PROCHÁZKOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7a21hi// | Muzikologie / | Práce na příbuzné téma
Psychologické mechanismy ve hře Pokémon GO
(Anna UREŠOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//br2x9t// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
(Daniel Švancara)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xetmf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma