Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Konzumní společnost a konzumní kultura
(Hana Blahová)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l7fk1/ | Humanitní studia / Sdružená uměnovědná studia | Theses on a related topic
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
(Andrea Horňáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dt43a/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Monika Berková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s6266/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
(Daniel Sýkora)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5puj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Drogy a drogová závislost v kontextu konzumní kapitalistické společnosti
(Martin Fuchsa)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqg6r/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy | Theses on a related topic
Lifestyle and consumer culture
(Alissa Oparina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6i2k/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Consumer culture and symbolic boundaries
(Zhanibek Sagymbay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is64w/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
(Mariia Shvedchenko)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic