Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
(Assel Nabiyeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqdhq6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
(Karina Zaripova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
(Ali Karimli)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Trends in Digital Marketing
(Anastasiia Tantsiura)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87589 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
(Yana Prymak)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76406 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
(Petr Báša)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73949 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma