Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýza segmentůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zapojení zákazníků do procesu vývoje ICT produktu
(Sebastián Benna)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gj951/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
QR kódy - podpora v ICT produktech
(Marina Ersova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85182 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb
(Ondřej Svoboda)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ttmnk/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Návrh štíhlé výroby s využitím produktů ICT k zajištění jakosti
(Anastasiia Shchochenko)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//teeozz// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh štíhlé výroby s využitím produktů ICT
(Michal Janošec)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//updrog// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
(Petra Lauerová)2020, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0vm460// | Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry | Práce na příbuzné téma
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
(Anastasia Shulpina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okzik/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
(Zuzana Krupová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eqz61/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma