Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
(Michal Bém)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
(Marek Svatoň)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
(Lucie Stružková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//97x0j9// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
(Nataliia Bundziak)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
(Barbora Kučerová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/srjic/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma