Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
(Barbora Vitkajová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ount8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
(Michael Sázavský)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//q0tf7t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma