Theses on the same topic (having an identical keyword):
online reklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
(Veronika Voňková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/faqic/ | Řízení lidských zdrojů / | Theses on a related topic
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
(Marcel Flügel)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zi5mq/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
(Michaela Muselíková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/buax9/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Theses on a related topic
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
(Aneta Chalupová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xzhpfi// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
(Šárka PECHOUŠOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yizrdo// | Sociální pedagogika / | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic