Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Social media platformsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Tool of Communication Strategy
(Shakhlo Strouthou)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr2mq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media as a tool in marketing strategy
(Alla Strakhova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydlhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Social media influencers and their usage in marketing strategy
(Md Anwar Hossen)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dlk4j/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Social media influencers and their usage in marketing strategy
(Aelita Li)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7mlq/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Social media marketing strategy for the selected organization
(Klára Nentvichová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//o2tqqx// | Magisterský program EM (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
(Irena Hakobyan)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90943 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
International Brand Promotion Strategy
(Taras Dziuba)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/doju3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma