Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
COVID-19Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
(Kira Karataeva)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138641 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
(Muhammad Usman Riaz)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87991 | Management / | Práce na příbuzné téma
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
(Nina Wagner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85896 | International Business / | Práce na příbuzné téma
E-commerce consumer behavior in Russia
(Adelia Shakirova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82962 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
(Marcel Flügel)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zi5mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
(Natálie Lesse)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/rcofjk/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
(Petr Košťál)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma