Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
B2B brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role of social media in customers decision-making process
(Daria Golovko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lw8ip/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Role of Social Media in Brand Building
(Jannatul Ferdous)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6sj8/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
(Beatrix Preissinger)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/fzu1a/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
(Zhibek Abysheva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df8my/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
(Ondřej Kantner)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/sxnvi/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace B2B spolupráce v oblasti brandingu
(Vasil Bojkanič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8beg/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky společnosti na B2B trhu
(Pavla Krejsová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n1ufbk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky na B2B trhu
(Petra Pokorná)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153053 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma