Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 46 prací)
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
 (Vlada Alekseevna Plotnikova)

2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//dmg2fi// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma

Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP
 (Olena NAZARUK)

2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//c0cnsi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
 (Alla Silanteva)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//42ufb6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
 (Rumeysa Kahraman)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ussy4b// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
 (Jay Pankajbhai Goti)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//rqooot// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
 (Alina Ivanova)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//8rulfb// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Digital Marketing Communication
 (Rushik Rameshkumar Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
 (Elena Chadžieva)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 46 prací)