Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
(Wenkai Su)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ow7bm2// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Conspicuous consumption of young Chinese consumers
(Lingling Zhang)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bkezo8// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
NHL Entry into the Chinese Market
(Ladislav Liška)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79255 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
(Ruijie Yan)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91088 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
(Jiacheng Yang)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kjynqq// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
(Lukáš Krupka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58323 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
(Yedeli Baideili)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155009 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153106 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma