Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem
(Kristina Stamenkovicová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91121 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem
(Kristina Stamenkovicová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91121 | Management / | Práce na příbuzné téma
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
(Nikunj Pankajkumar Patel)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8xb5h6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
(Magdaléna Lisová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91881 | Management / | Práce na příbuzné téma