Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
(Tereza Bagarová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9pmsmo// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
(Anna Klašková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jmsalt// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
(Magdalena Tylšová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79458 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Veronika Maroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Kristýna Hrdinová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Klára Petrů)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma