Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
(Nataliya Khaustova)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mwxouj// | Agricultural Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
(Ekaterina Čistova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x4xkom// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma