Theses on the same topic (having an identical keyword):
fashion brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
(Francesco Antinucci)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90311 | Management / | Theses on a related topic
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
(AmirAbbas Mirakhorloo)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q2ul7l// | Business Administration / | Theses on a related topic
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
(Francesco Antinucci)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90311 | Management / | Theses on a related topic
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Theses on a related topic
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
(Ifrah Islam)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94293 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Theses on a related topic
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic