Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fashion brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
(Francesco Antinucci)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90311 | Management / | Práce na příbuzné téma
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
(AmirAbbas Mirakhorloo)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q2ul7l// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
(Francesco Antinucci)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90311 | Management / | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
(Ifrah Islam)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94293 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Práce na příbuzné téma