Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace knihovenKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
(Lucie Stružková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//97x0j9// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
(Nataliia Bundziak)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
(Barbora Kučerová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/srjic/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
(Kateřina Slámová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v2nxf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století
(Tereza Zapletalová)2024, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ov4b3/ | Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu | Práce na příbuzné téma
Trendy a bariéry v propagaci knihoven se zaměřením na Jihomoravský kraj
(Kristýna Čechová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/la3q4/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
(Tereza Veletová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8ea5/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
(Veronika Kociánová)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/adsue/ | Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia | Práce na příbuzné téma
Neplacené formy propagace knihoven
(Aneta Řehořková)2021, absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
• http://theses.cz/id/eba581/ | Informační služby a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma