Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
(Johana Ringelová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x4cdk/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
E-learning jako podpora prezenčního studia na střední škole
(Tomáš Vágner)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i6hlg/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
(Evelína Gahurová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qreir/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
(Barbora Bohuslava Ulrychová)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/txvz8/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
ICT v práci učitelů v době COVID-19
(Jakub Ševela)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yeeac/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
(Natálie Kudriová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/stign/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma