Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digitální hraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
(Michal Bednář)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbq23/ | Učitelství historie pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
(Michal Bednář)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbq23/ | Učitelství historie pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
(Michal Bednář)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbq23/ | Učitelství historie pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed
(Michael Franěk)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fgned/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
(Michal Bednář)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbq23/ | Učitelství historie pro střední školy / | Práce na příbuzné téma