Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
společenská změnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Roman Šimr)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jdbmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Vanda Vecková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wwl57/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Divadlo jako nástroj společenské změny
(Soňa Chalányová)2023, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/co8t8/ | Dramatická umění / Divadlo a výchova | Práce na příbuzné téma