Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Retail marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
(Tomáš Slavíček)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69375 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Finančná a strategická analýza spoločnosti Lidl Slovenská republika
(Dominik Fritzký)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76752 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program firmy Lidl
(Van Thang Nguyen)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94498 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení
(Denisa Bránková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89156 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie společnosti Lidl
(Adéla Malinová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79577 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Finančná a strategická analýza spoločnosti Lidl Česká republika, v.o.s.
(Lenka Fiorovantiová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75688 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost maloobchodního řetězce Lidl
(Eliška Janovská)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oinstv// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivní komunikace firmy Lidl v mezinárodním prostředí
(Barbora Hosáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0iewix// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
(Markéta Melounová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50931 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma