Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
věrnost zákazníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer relationship as a key for modern marketing companies
(Diana Khakimova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yoxac/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SATISFACTION
(Sai Sivasankaran Palani)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3zn7p8// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Second hand retailing in emerging markets – case for sustainability or economic frugality?
(Zhibek Meirambekova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90015 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
(Karolína Pavlíčková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91560 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
(Natálie Křepelková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma