Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
náklady na distribuciKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizace struktury objednávek s ohledem na distribuci zboží ve společnosti
(Pavla Kozojedová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91307 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje ceny kryptoměny Bitcoin
(Quoc Dung Bui)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kmr2j/ | Hospodářská politika a správa / Bankovnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující ceny nemovitostí v České republice a ve vybraných zemích v letech 2007 - 2018.
(Petr Kotrs)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76783 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
(Anna HONEGROVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//i57udn// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
(Alena Poláková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pw2g0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
(Maryna Denchenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ginqs/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
(Matúš Dunaj)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qfcfp/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
(Jana Hochvaldová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kac2h7// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti
(Karin Lebedová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89190 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma