Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Modeling the Impact of Piston Rings on Oil Consumption of Internal Combustion Engines
(Peter Raffai)2017, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//mk5phi// | Stroje a zařízení / | Práce na příbuzné téma
Modeling the Impact of Piston Rings on Oil Consumption of Internal Combustion Engines
(Peter Raffai)2017, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//pfdpu8// | Stroje a zařízení / | Práce na příbuzné téma
Vnímání přínosů a bariér rozšiřování elektromobility s ohledem na psychografický profil zákazníků
(Filip Bajer)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84649 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
(Josef Kreische)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//x4kmwn// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma