Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vizuální identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Municipální marketing
(Iveta KAVKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//nirpde// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Municipální marketing
(Barbora FRYDRÝNOVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//igmztr// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Municiáplní marketing
(Michal VRBA)2021, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lv064u// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Municiplální marketing
(Zdeňka ŘEPÍKOVÁ)2018, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lbqemv// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Kulturní politika a kulturní projekty na komunální úrovni
(Monika Křížová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dcr99/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Financování a marketing volnočasových aktivit
(Michaela Sikorová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kxufe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
(Pavlína Liscová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86537 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
(Laura Palková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82107 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma