Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílové skupinyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání značky vybrané společnosti
(Alžběta Theuerová)2023, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bpe578// | Anglický jazyk pro manažerskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Nescafé
(Michala Čejková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76653 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
(Monika Chodilíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k37aft// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al frouh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se39z/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma