Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Intuicionistic Type Theory and its Application to Natural Language
(Marek Michálek)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xg5iq/ | Filozofie / | Práce na příbuzné téma
Practical use of natural language processing in education technology
(Dominik Hartinger)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84969 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Scalability of Semantic Analysis in Natural Language Processing
(Radim Řehůřek)2011, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p5hkr/ | Informatika (čtyřleté) / Informatika | Práce na příbuzné téma
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
(Beatrix Preissinger)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/fzu1a/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
(Wahaj Muhammad)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v5ni67// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
(Leila Baizakova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
(Ilyas Akhmetov)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nmaxrr// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma