Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Zna%C4%8DkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Nelli Darbinyan)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nalbv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
(Iuliia Vasilenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jjfgd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Ekaterina Sukhova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4m1y/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
(Martina Vachalová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k1p6lz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Tadeáš Herskovič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91823 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
(Martina Ivanová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80274 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Nastassia Fedaruk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88415 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Veronika Nováková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44252 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma