Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Anna Grygoryuk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zh2ir/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Roman Šimr)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jdbmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
(Adéla Řetovská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gah1u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
(Tomáš Jahn)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
(Natália Háncsics)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84427 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma