Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
česká vládaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
(Jana PELÍŠKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//594990// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
(Denisa Blažková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145451 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
(The Minh Vo)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/t9oua/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza využívání sociální sítě Twitter při kolumbijských parlamentních volbách
(Sanny Muharem)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8002 | Politologie / Politologie - latinskoamerická studia | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuální popularity sociální sítě Facebook
(Kristýna Horáčková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83297 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
(Roshan Paul)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/kfynm/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
(Maria Ravoeva)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//14anik// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma