Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingov%C3%A1%20komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza komunikační kampaně podniku
(Matěj Bednář)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kp23a/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně
(Mirko Tomášek)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bwvd5/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně podniku
(Marek Bezděk)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ukn8n/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně
(Daniela Škrobánková)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pl3oj/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně
(Martina Bartošíková)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b7srv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
(Anna Hrachovcová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqvpy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně podniku
(Tereza Nováková)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfcj9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
(Marek Oubrecht)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12344/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
(Matěj Škáva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94458 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma