Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Lenka Kučavíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z62mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Michaela Ježková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m85k8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing optikou teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tfuk2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
(Kristýna Macháčková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/no1ty/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
(Marek Bačo)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální audiovizuální reklama ve světě
(Nikita Novitskiy)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9ro8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma