Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
(Eva Rojíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88976 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
(Kristýna Davidová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82490 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie značky ZALANDO na českém trhu
(Margaryta Antonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82494 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu
(Sofie Deliu)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82670 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu
(Barbora Dembická)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82441 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Sandra Doglia)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Persil
(Kateřina Neumannová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79421 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Alena Nguyenová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89109 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu
(Mariia Skrypnykova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brandingová strategie značky L'Oréal pro Česko
(Sára Janíčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fhrwyu// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Práce na příbuzné téma