Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Česká republikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
(Filip Halman)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emg46/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
(Matúš Dunaj)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qfcfp/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Vnímání společenské odpovědnosti firmy IKEA spotřebiteli
(Anna Svobodová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91636 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program IKEA Family
(Jiří Poisel)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85710 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
(Lucie Makovská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db80h6// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role marketingu v cirkulární ekonomice – případová studie firmy IKEA
(Valentyna Ščerbej)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89287 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma