Theses on the same topic (having an identical keyword):
Podnikatelský plánKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
(Jiří Mařík)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76997 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Podnikateľský plán podniku s ponukou vodných fajok
(Miroslav Sedláček)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13490/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Theses on a related topic
Podnikatelský plán na založení nového podniku
(Šárka Dresslerová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1p1p/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Podnikatelský plán - Založení nového podniku
(Tomáš Mach)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ihctg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
(Natália Mesárošová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//41lt6j// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic