Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Efektivnost reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internet Marketing
(Irina Islentieva)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l9vr7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Internet Marketing
(Jose Alberto Ramirez Neri)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf1n1/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The internet as an effective marketing tool for small businesses
(Thandiwe Ntuli)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hu1ht/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
(YASH BHAGAT)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//almcvl// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
(Juraj Hostak)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79843 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
(Anna Isakova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
(Jiří Hladík)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rum0a/ | Geografie a kartografie / Aplikovaná geografie | Práce na příbuzné téma