Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingové prostředíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální styl, e-shop a propagace vlastní značky dřevěných razítek
(Vanessa Švárová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9sh5bc// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
(Tereza Čábelová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vm611u// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
(Daniel Procházka)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t3nyxn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj e-shopu pro streetwearovou značku oblečení
(Tatiana Chesebieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83482 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Budování značky e-shopu na českém trhu
(Daniel Šikling)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//rzq27v// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma