Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generace ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Understanding of ethical consumer
(Kateřina Bartoníčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgef4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
(Elvira Bakirova)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hlb30v// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
trategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
(Hana Kučmašová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22202 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR
(Thu Huong Truong)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77344 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma