Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
 (Petra Lauerová)

2020, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//0vm460// | Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry | Práce na příbuzné téma

Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
 (Veronika Miklášová)

2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//fdnoq9// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma

Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
 (Wiktoria Kowalczyková)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vbmm9b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
 (Natálie Lesse)

2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/rcofjk/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma

Mladá generace a slow fashion
 (Eliška Davidová)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//wshrn1// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma

Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
 (Natálie Křepelková)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)