Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
(Dominik Korolus)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//rjipdz// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Vliv digitalizace na marketing firmy x
(Le Le)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bhylm/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
(Nikola Swaczynová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dx9vq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Využití Google Analytics pro marketing firmy
(Karolína Martínková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/q4n02/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Theses on a related topic
Internetový marketing konkrétní firmy
(Karel Vizinger)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/knira/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
(Štěpánka Peterková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f0nnc/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Theses on a related topic
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
(Jiří Háček)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ybiq8/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
(Vojtěch Homolka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ckkmx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
(Martina Šebečková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/j5d3u/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic