Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
(Yamin Zhao)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82778 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
(Kirill Shabalkin)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4qma4h// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
(Anastasiia Kolomieiets)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wp0b5/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market
(Jan Halfar)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51884 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
(Daria Iushkina)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qw6gqd// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
(Filip Šajty)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93405 | International Management / | Práce na příbuzné téma