Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingový mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
(Renata Jandová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xipes/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv temperamentu na nákupní chování
(Michaela Červinková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l13lq/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
(Roman Lipka)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xois8/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Theses on a related topic
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
(Kamila Paulová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6auu/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
(Jan Krchňák)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94430 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Theses on a related topic
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic