Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
(Renata Jandová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xipes/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv temperamentu na nákupní chování
(Michaela Červinková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l13lq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
(Adéla Maixnerová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/yi5cb/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
(Roman Lipka)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xois8/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
(Jan Krchňák)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94430 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma