Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
(Jakub Žďárský)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7v38cn// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Běžecký došlap a vhodná běžecká obuv: případová studie
(Eva PERNOVÁ)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//srza34// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Běh a vhodná běžecká obuv - případová studie
(Jan KOŠÁK)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//63p1u9// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Běžecká obuv a biomechanika běhu
(Jiří SOJKA)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//nnv5wq// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Komparace ekonomiky běhu na boso a v běžecké obuvi
(Sylva Škabrahová)2015, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nzwt6/ | Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma