Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Karin Volicerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/co1uo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Adam Kabyl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
(Eva Vurbsová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55910 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
(Karolína Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rh87o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
(Natálie Odleváková)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/toga3/ | Filologie / Angličtina pro školskou praxi | Práce na příbuzné téma