Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Model Excelence EFQMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Dávid Stirber)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fciyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Kateřina Ščučková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yrovo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Lucie Sekyrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xsblk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma