Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Model Excelence EFQMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Business model v reálné podnikové praxi
(Vojtěch Bartošek)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o71z2/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Redefining Food Storage for the Future: A Multifaceted Approach to Zembag's Business Model Innovation and Scalability
(Tomáš Kočiš)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93655 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Aplikace modelu Excelence ve vybrané společnosti Pierburg s.r.o
(Agáta PROKOPOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//obx8wj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Řízení organizace pomocí modelu excelence
(Jan Janků)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//76phkn// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Finanční a pojišťovací služby | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Veronika Kuśová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/flwyf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
(Tereza Percivalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma