Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
(Markéta Kuncová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ksy34/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
(Tomáš Kryst)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41917 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Theses on a related topic
Business strategy for establishing and development of the new brand
(Kateřina Janečková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/givi1/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
(Olga Simonova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48074 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Web3 strategy for automotive brand
(Tereza Pluhařová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88964 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic